Kender du en dygtig Økonomi- og Administrationsmedarbejder?

06.06.23 | Opslagstavle

BKF søger en Økonomi- og Administrationsmedarbejder til et barselsvikariat i BKF’s sekretariat i Vingårdstræde i København.

Vores nuværende økonomi- og administrationsmedarbejder skal på barsel og vi søger derfor en vikar, som kan overtage hendes arbejdsopgaver fra september 2023 til og med juni 2024.

Vi søger en person, der vil få ansvaret for den daglige drift af økonomien og varetage en række administrative opgaver i sekretariatet.

Arbejdsopgaver
Som økonomi- og administrationsmedarbejder vil du arbejde tæt sammen med BKF’s øvrige 3 ansatte og have ansvaret for disse opgaver:

  • Varetagelse af hoved-email og telefon
  • Daglig bankafstemning, bogføring, fakturering og kontingentopkrævning
  • Kontakt til revisor, forsikring, banker og relevante myndigheder
  • Assistere med udarbejdelse af regnskaber
  • Assistere bogholder i kontingentopkrævning
  • Daglig håndtering af medlemsdatabasen Winkas Pro
  • Ansvar for udlejning af bil og kunstnerboliger
  • Ansvar for 1-2 studentermedhjælpere

Kvalifikationer

  • Erfaring med økonomistyring og regnskabsmæssige opgaver
  • Erfaring med Excel, Word og Outlook
  • Selvstændig, struktureret og ansvarsbevidst
  • Stabil, fleksibel, serviceminded og samarbejdsorienteret

Du får

En spændende deltidsansættelse med dedikerede kolleger, der arbejder for at skabe mere politisk bevågenhed og synlighed for billedkunsten og billedkunstnernes vilkår

Timetal
30 timer om ugen.

Tiltrædelse
1. september eller snarest derefter

Løn
Efter kvalifikationer

Ansøgningsfrist
Snarerst muligt og senest 25. juni.

Der holdes løbende samtaler.

Henvendelse
Kontakt Annarosa Krøyer Holm for at høre mere – på e-mail bkf@bkf.dk eller telefon 3312 8170

Jobbet søges ved at sende en motiveret ansøgning og cv til bkf@bkf.dk