Kom med til BKF’s generalforsamling 2021

21.10.21 | Nyheder

I år mødes vi for første gang fysisk siden coronanedlukningerne – vi glæder os og håber at se rigtig mange medlemmer i den store mødesal hos Statens Værksteder for Kunst, hvor vi skal drøfte forbundets politik og vælge nye medlemmer til bl.a. forbundets bestyrelse.

Tid og sted: Lørdag d. 6. november 2021 kl. 14.00-21.00 på Statens Værksteder for Kunst i København.

Program: Se nedenfor. Efter generalforsamlingen byder BKF på et måltid mad.

Bemærk, at du skal tilmelde dig via formularen nederst her på siden senest d. 27. oktober 2021, hvis du vil være med til fælles spisning.

Øverst: Kunstnerisk performance af Sif Hedegård ved BKF’s generalforsamling 2019. Foto: Uffe Weng.

Generalforsamlingshæfte 2021
Her har vi samlet alt det relevante generalforsamlings-materiale: forperson Nis Rømers beretning, årets gang i BKF, dagsorden, oversigter over regnskaber, budgetter mm. Dette hæfte er godt at have med til generalforsamlingen, så du kan følge med undervejs. Der vil også ligge trykte eksemplarer af hæftet i mødelokalet. Download hæftet som pdf her…

Udvalgte dele af generalforsamlings-materialet
Dagsorden (pdf)
Valgopstilling (pdf)
Forpersonens beretning 2021 (pdf)

Uforkortede versioner af BKF’s årsregnskaber og budget
BKF årsregnskab 2020 (pdf)
BKF budget 2022 (pdf)
BKF’s Udvalg til fordeling af kulturelle midler, årsregnskab 2020 (pdf)

PROGRAM

Dørene åbnes kl. 14.00.

Kl. 14.15
Kunstnerisk performance: P-p-p-pengene
Billedkunstner Louise Haugaard Jørgensen giver i sin performance kunstnerisk perspektiv på penge og hverdagsliv. Værket er tidligere opført på Børsen i København og vises ved BKF’s generalforsamling i en ny, bearbejdet version.

kl. 15.00
Generalforsamlingen begynder

Kl. 16.15
Pause. Kaffe, te mm.